۳۰ درصد از دانش آموزان شادگان در هنرستان‌ها تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فاضلی مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۳۰ در صد از جمعیت دانش آموزان به عنوان هنرآموز در هنرستان ها، در طول سال، مشغول به تحصیل هستند. 
 
سید صالح فاضلی ، جایگاه هنرستان ها را در جامعه آینده بسیار پررنگ دانست و افزود: مرتبط کردن آموزش و تربیت نیرو با نیاز کار و اشتغال، یکی از وظایف اساسی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش است.
 
وی گفت: فرصت ادامه تحصیل برای دانش آموزانی که در بعضی از دروس پایه ای از جمله ریاضی، شیمی، فیزیک و ... ضعیف هستند، وجود بازار کار مناسب برای دانش آموزان هنرستانی حتی قبل از فارغ التحصیل، تنوع درسی در هنرستان ها، یک سال فارغ التحصیلی زودتر دانش آموزان هنرستانی، خودباوری و اعتماد نفس بالا در هنرجویان هنرستان ها، موفقیت بهتر هنرجویان هنرستان ها در صورت عدم قبولی و ورود به دانشگاه ها را می توان از جمله موارد لزوم گسترش هنرستان ها نام برد.
 
مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: : باید پیش بینی هایمان با توجه به نیاز جامعه ایجاد شود و بیکاری که منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی است را با تولید حل کرد و دانش آموزان با حرکت به سمت تولید بتوانند خدمتی به خود و جامعه کنند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.