کاروان سلامت مادران در آستانه ی روز جهانی ماما امروز در شهر کرمان در حال برگزاری است.

کاروان سلامت مادران به مناسبت روز جهانی ماما به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ جهانشاهی مسئول انجمن مامایی استان کرمان گفت: با نزدیک شدن به 15 اردیبهشت  روز جهانی ماما، انجمن مامایی کرمان تصمیم گرفته است، کاروان سلامت مادران را برنامه ریزی کند.

وی گفت: این طرح امروز از ساعت 9 تا 12 صبح  و عصر از ساعت 4تا 8 شب در میادین اصلی شهر کرمان آماده ی خدمات رسانی به همشهریان به ویژه بانوان شهر کرمان است.  

وی با اشاره به اینکه در این طرح از همکاری همکاران  هیئت مدیره، واحدهای بهداشت، درمان،  دانشجویان دانشگاه آزاد و ملی برای برنامه ریزی بهره برده ایم، هدف از این طرح را  ارائه ی مشاوره به مادران درباره ی مسائل مختلف چون: بلوغ، قبل و زمان ازدواج،  قبل و زمان بارداری، مراقبت های دوران بارداری و مشاوره های میانسالی با بهره گیری از ماماها دانست.   

جهانشاهی هدف دیگر این طرح را اطلاع رسانی به بانوان شهر دانست و افزود: با این کار می خواهیم به خانم ها بگوییم به خودشان و مسئله ی مشاوره توجه کنند؛ زیرا، مشاوره ها و مراقبت های تأثیر بسزایی در سلامت آن ها و در نتیجه سلامت خانواده هایشان دارد. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار