مدیر عامل سازمان قلاع دختر و اردشیر گفت: بر اساس تغییرات ایجاد شده در طرح اولیه، مقرر شد حدود 40 هکتار از پيرامون قلاع دختر و اردشير از طرح تملک خارج شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مدیر عامل سازمان قلاع دختر و اردشیر گفت: بر اساس تغییرات ایجاد شده در طرح اولیه، مقرر شد حدود 40 هکتار از عرصه‌ي پيرامون قلاع دختر و اردشير از طرح تملک خارج شده و اجازه‌ي ساخت و ساز، مطابق با ضوابط ميراث فرهنگي داده شود.

 مرتضی جعفری تصریح کرد: با اين راهکار بخشي از مشکلات مردم ساکن در پيرامون قلعه‌ها حل شده و پروژه، قابليت اجرايي بيشتري پيدا کرده است. 

وی افزود: در سال گذشته در جلسه‌اي با حضور استاندار مقرر شد 10 هکتار ديگر از اراضي دولتي در اختيار مجموعه‌ي قلاع دختر و اردشير قرار گيرد تا صرف تملک اراضي پيرامون قلاع دختر و اردشیر شود.

مدیر عامل سازمان قلاع دختر و اردشیر با تاکید بر اینکه متاسفانه به دليل کمبود زمين در کرمان، تاکنون اراضی موضوع صورت جلسه‌ی مذکور، تامین نشده‌اند، خاطرنشان کرد: اميدواريم با راهکارهاي مطرح شده، زمين لازم جهت تملک باقی مانده‌ي اراضی پیرامون قلاع دختر و اردشیر به سازمان منتقل شده و امکان ادامه‌ي پروژه فراهم شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.