نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی گفت: دین مبین اسلام بهترین مکتب آسمانی برای تبیین جایگاه علم و معلمی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آیت الله سلیمانی در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی که در محل آمفی تئاتر اداره کل برگزار گردید، اظهار داشت:معلم نمونه بستر رشد و توسعه جامعه را فراهم می کند و ارزیابی دقیقی از دانش آموزان خود دارد.
 
آیت الله سلیمانی معلم را مروج مفاهیم و شاخصهای انسانی و تربیتی در جامعه  دانست و افزود: بهره گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان و توانمندیهای آنان قطعا راه تعلیم و تربیت را هموارتر خواهد نمود.
 
وی نظارت و ارزیابی و پی گیری شرایط و وضعیت دانش آموزان در کلاس درس را یکی از مولفه های ترقی و رشد چندجانبه عنوان نمود و تصریح کرد: جامعه وظیفه انسانی تکریم و پاسداشت مقام معلم را برعهده د ارد.
 
آیت الله سلیمانی در کمال خضوع و خشوع تمام خاطرنشان کرد: به عنوان یک طلبه و به نمایندگی از همه طلبه ها دست بوس همه معلمان جامعه بوده و هستیم.
 
مدیر کل اموزش و پرورش استان هم در این آیین با گرامیداشت یادوخاطره سردار رشید اسلام حاج محب فارسی که روز گذشته پس از تحمل رنجها و سختی های زیادی به خیل همرزمان شهیدش پیوست، اظهار کرد:از صمیم قلب سپاسگزار اندیشه و تلاش بی وقفه یکایک همکاران فهیم و فداکار استانمان هستم.
 
علیرضا نخعی افزود: بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش و پرورش خوشبختانه در سایه تدبیر همکاران عزیزمان در جای جای این استان پهناور در بسیاری از شاخصهای کمی و کیفی در ردیف استانهای برتر قرار داریم.
 
وی با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت استان و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فرهنگی استان، تصریح نمود: معلمان شریف این سامان برای رشد و ارتقا و تربیت دانش آموزان حتی از جان خود نیز گذشته اند و دریغ نورزیده اند.
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار