مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته معلم 632 معلم نمونه استان در 19 شهرستان تجلیل می ‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی با بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تاکید بر این که معلمی شغل انبیاست گفت: 591 معلم نمونه شهرستانی به همراه 41 معلم نمونه استانی انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: برتری های علمی، ابتکار، خلاقیت، ایثارگری، ارائه الگوهای برتر تدریس از مهمترین شاخص های انتخاب معلمان نمونه سیستان و بلوچستان است که با همفکری اولیا و دانش آموزان صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: زمینه جذب و اشتغال 6 هزار نفر در دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش این استان فراهم شده است.

وی از تخصیص 2 هزار و 160 سهمیه استخدامی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده استاندار و این نهاد امسال 2 هزار و 160 سهمیه استخدام آزاد به آموزش و پرورش استان اختصاص یافت که بزودی زمان و نحوه برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

نخعی خاطر نشان کرد: هم اینک 640 هزار دانش آموز در 25 هزار کلاس در قالب پنج هزار و 500 مدرسه در سیستان و بلوچستان مشغول تحصیل و 37 هزار فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت استان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.