معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح سنجش سلامت بیش از 54 هزار نوآموز از ششم خرداد امسال اجرا می‌شود.

آغاز طرح سنجش نو آموزان کرمانی از خرداد امسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین میرزایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و افزود: همکاری و تعامل همه‌ی دستگاه های اجرایی با این نهاد مهم و زیرساختی، لازمه تحقق برنامه های ملی  و اساسی کشور است.

 وی با بیان اینکه  ظرفیت  آموزش و پرورش بهترین بستر برای کاهش آسیب های اجتماعی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد است افزود: هر دستگاهی که با آموزش و پرورش همراه و همگام در راستای اجرای برنامه های اساسی گام برداشته است موفق شده و به اهداف سازمانی خود رسیده است.

میرزایی به فاصله هزار کیلومتری مدرسه شمال و جنوب استان اشاره  و تصریح کرد: با توجه به پراکندگی استان کرمان در راستای انسداد مبادی بی سوادی  در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیارد تومان هزینه کتاب های درسی دانش آموزان بی بضاعت  توسط آموزش و پرورش استان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در راستای پرداخت هزینه سنجش دانش آموزان بی بضاعت توسط آموزش و پرورش استان انجام شده و اجازه نمی دهیم دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از سنجش بازمانده شود.

میرزایی از راه اندازی 39 پایگاه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی در سطح استان خبر داد و تشخیص به موقع کودکان دارای مشکلات جسمی، حسی یا ناتوانی های رشدی، پیشگیری از بروز بیماری ها و شناسایی بهنگام دانش آموزان دیر آموز را از مهمترین اهداف طرح سنجش برشمرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.