در پایان بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در هیات نظارت استان کرمانشاه 107داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پایان رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در این هیات، گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده دو روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

رسول مرادی با اشاره به پایان کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، گفت: در شش جلسه کاری 187 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و در نتیجه 107 داوطلب تایید و 78 نامزد دیگر رد صلاحیت شدند و دو داوطلب هم انصراف دادند.

مرادی با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت نامزدها با حضور خود آنان و مسئولان مراجع چهارگانه و با دقت کامل و بر اساس مر قانون انجام شده، گفت: هیأت عالی نظارت استان بعنوان یکی از موفق ترین هیأت های کشور با وجود داشتن فرصت بیشتر، یازدهم اردیبهشت کار بررسی صلاحیت نامزدها را به پایان رساند تا افراد رد صلاحیت شده فرصت بیشتری برای اعتراض احتمالی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی پس از دریافت مراتب رد صلاحیت خود دو روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند، اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شماره 6 هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی از زمان دریافت مراتب رد صلاحیت خود در شهرستان ها و استان ها دو روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

مرادی افزود: برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراها نیازی به حضور در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و آنان می توانند اعتراض نامه خود را به شماره 02177688910 فکس کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 02177688911 در تماس باشند.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.