با حضور معاون استاندارفارس مشکلات ساکنان محله قصردشت شیراز بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی معاون استاندارفارس با حضور در این جلسه مسائل و مشکلاتی همچون کمبود مدرسه، کمبود آب، نبود فضای ورزشی، مسائل و مشکلات حوزه باغ های قصردشت و لزوم حمایت از افراد نیازمند منطقه را بررسی کرد.
 
پژوهش افزود: در راهکار کوتاه مدت می توان با 2 شیفته کردن یکی از مدارس این کمبود را جبران کرد.

وی ادامه داد: راهکار بلند مدت نیز ساخت مدرسه است که در صورت تامین زمین، آموزش و پرورش برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده است.

پژوهش بیان کرد: در بحث تامین آب نیز با توجه به بارش های اخیر، مسئولان آبفا اعلام کرده اند که امسال مردم این محله با مشکل کمبود آب مواجه نخواهند شد اما بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان نیز تاکید دارند.
 
وی اظهار داشت: در خصوص تقاضای باغداران مبنی بر دادن اجازه به مالکان برای ساخت و ساز در باغ ها و حصار کشی و دیوار کشی باغ ها نیز با توجه به اینکه موضوع در اختیار شورای عالی شهرسازی کشور است این مساله باید در سطح کلان دنبال شود که هم اینک نیز این کار در حال انجام است.
 
پژوهش گفت: در بحث حمایت از افراد نیازمند منطقه نیز مسئولان کمیته امداد و بهزیستی برای هرگونه حمایت و تحت پوشش قراردادن این افراد اعلام آمادگی کرده اند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فرمانداری شیراز خواست که با تشکیل یک کمیته متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده اداره های کل و سازمان ها و همچنین نماینده مردم محله قصردشت، مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.