گیلان؛

جانبازان، الگوی ایثار

3 تن از جانبازان دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز با آیت الله قربانی دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی در دیدار 3 تن از جانبازان دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز و در اجرای طرح علمداران حماسه، جانبازان را الگو و نمونه بارز و حاضر برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان عنوان کرد و گفت: صبر و تحمل از بارزترین شاخص های جانبازان است.

امام جمعه رشت افزود: جانبازان در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب و اسلام بسیار رنج کشیده اند و اجر و پاداش این رنج نزد خداوند محفوظ است چرا که با هیچ معیار دنیوی نمی توان پاداشی برای آنها متصور بود.
     
وی با قدردانی از تلاش، صبر و تحمل خانواده های جانبازان تصریح کرد: خانواده جانبازان عزیز به ویژه همسرانشان هم دوش به دوش آنان در سختی ها ایستادند و رنج کشیدند.

در پایان این نشست  آیت الله قربانی یکی از تالیفات خود را با پی نوشت به نام بهزاد ذاکر اکبری و غلامرضا ربیع زاده، جانبازان 70 درصد و خسرو قربان پور جانباز 60 درصد اهدا کرد.

در طرح علمداران حماسه که با تاکید و فرمان رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است، ائمه جمعه در دیدار با جانبازان از آنان دلجویی کرده و برای حل مشکلات احتمالی این قشر از ایثارگران مساعدت می کنند.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.