رئیس کمیته بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به انحرافات بسیاری از شرکت‌های مرتبط با این صندوق، احتمالا دو الی سه ماه دیگر زمان بررسی این پرونده تمدید می‌شود.

جبار کوچکی نژاد رئیس کمیته بررسی صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به مدارک و مستنداتی که تاکنون به دست آورده‌ایم و هماهنگی‌ها انجام شده با دستگاه‌های امنیتی و قضایی گزارشی تهیه و در مجلس قرائت خواهد شد.

وی  با بیان اینکه در حوزه صندوق ذخیره فرهنگیان قبلا تمامی نگاه‌ها معطوف به بانک سرمایه‌ بود،  افزود: با توجه به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان محلی برای انحرافات مالی و مشکلات فراوان بود اما هم اکنون با بررسی های انجام شده  بر روی شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، شرکت خانه‌سازی و شرکت‌های دیگر،متوجه شدیم که آنها نیز جرایمی را مرتکب شده‌اند که در حال پیگیری هستیم.

رئیس کمیته بررسی صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به حجم وسیع این پرونده، تصریح کرد: ‌با توجه به انحرافات بسیاری از شرکت‌های مرتبط با این صندوق، احتمالا دو الی سه ماه دیگر زمان بررسی این پرونده تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار