رئیس عقیدتی سیاسی سیستان وبلوچستان گفت: حضور آگاهانه و گسترده مردم درپای صندوقهای رای باعث یاس ونا امیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر حسینی درجلسه هدایت سیاسی که درانتظامی شهرستان زابل برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برقراری نظم و امنیت و آرامش را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و افزود: برقراری امنیت، مشارکت حداکثری مردم و رقابت سالم در انتخابات از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری و بزرگترین مأموریت نیروی انتظامی است.
 
رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که، همه باید با بصیرت در فضای انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی است و راهبرد نظام در انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت و حضور حداکثری مردم است. 
 
حسینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است، گفت: حضور آگاهانه وگسترده مردم در درپای صندوقهای رای باعث یاس ونا امیدی دشمنان می‌گردد. 
 
رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:. نیروی انتظامی از همراهی و تعامل حداکثری دستگاه‌های مرتبط در تامین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد تا مردم متدین و ولایتمدار استان با امنیت و آرامش فکری در پای صندوق‌های اخذ آراء حاضر شده و وظیقه دینی و قانونی خود را به رخ جهانیان بکشند. 
 
وی به ویژگی‌های فرد اصلح از نظر مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: فرد اصلح باید شجاع، خداترس، مؤمن، متعهد، ساده زیست، با تجربه، وفادار به اسلام، تابع منویات مقام معظم رهبری، حافظ منابع کشور، امانت دار، عادل، مردمی و حامی مستضعفان باشد. 
 
حجت الاسلام والمسلمین " حسینی" با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حق ورود به جناح‌ها و تبلیغات انتخاباتی ندارد، افزود: فرماندهان و مدیران یگان‌های انتظامی موظفند در زمینه شناسایی و فعالیت‌های سیاسی ممنوعه پرسنل و نفوذ جریان‌های و تشکل‌های سیاسی در یگان‌های خود با حفاظت اطلاعات همکاری لازم داشته باشند. 
 
رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان سیستان و بلوچستان درپایان با بیان این که، همه باید با بصیرت در فضای انتخابات شرکت کنند، گفت: انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی است و راهبرد نظام در انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت و حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.