عرضه کتاب‌هایم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت ناشرین بستگی دارد.

عرضه کتاب‌هایم در نمایشگاه کتاب به همت ناشران بستگی داردصابر ساده، شاعر و مجری برنامه ساعت شعر فردوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عرضه کتاب‌های خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کتاب جدیدی در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ندارم اما کتاب‌های قدیمی‌ام حضور دارند. کتابی با عنوان «آژیر» توسط نشر فصل پنجم در سال 91 منتشر شده بود علی‌القاعده باید این کتاب در این دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود. کتاب دیگرم با عنوان «نازی آباد» توسط نشر نصیرا منتشر شده بود باید چاپ مجدد آن در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود.

وی افزود: کتاب دیگرم «نامه‌ای به رئیس‌جمهور» نام دارد که توسط نشر شانی منتشر شده است. عرضه کتاب‌هایم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت ناشر بستگی دارد. ناشران تصمیم بگیرند کتاب را در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب عرضه کنند یا اینکه بخواهند سراغ افراد دیگری بروند که اسم بیشتری دارند. 

مجری برنامه «ساعت شعر فردوس» در خصوص این برنامه اظهار داشت: قرار بود ساعت شعر فردوس روز یکشنبه برگزار شود و تلاش‌های زیادی برای برگزاری آن کردیم. تیم کاملی برای این کار گذاشته بودیم که با ما تماس گرفتند و گفتند جلسه باید کنسل شود. ما در خصوص دلیل این اتفاق به نتیجه‌ای نرسیدیم؛ عده‌ای گفتند مجوز برگزاری جلسه ساعت شعر فردوس به دست ما نرسیده است؛ یکی دیگر دلیل آن را این موضوع اعلام کرد که نباید تجمعات با تعداد زیاد به خاطر شرایط حساس انتخاباتی کشور باشد. آیا جلسات برجسته دیگر باید در این ایام بسته شود.

وی ادامه داد: شرایط برگزاری «ساعت شعر فردوس» به اندازه‌ای بد شد که از نظر روحی به شدت بهم ریختم و دوباره بیماری قلبی‌ام برگشت.  قرار نبود تنها به شعر بسنده کنیم بلکه در «ساعت شعر فردوس» از اهالی موسیقی، تئاتر، خطاطی، سینما و اساتید دانشگاه دعوت شده است. قطع به یقین دیگر جلسه شعر را در فرهنگسرای فردوس برگزار نخواهم کرد و برگزاری مجدد چنین جلسه‌ای بستگی به شرایط روحی‌ام دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار