پروانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«سایه عاشقی» بر سر نمایشگاه کتاب افکنده می‌شود

رمان «سایه عاشقی» با مضمونی عاشقانه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

«سایه عاشقی» بر سر نمایشگاه کتاب افکنده می‌شودناصر پروانی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور کتاب‌های خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: پیش‌بینی می‌کردم دو تا از کتاب‌هایم در سی‌ُامین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود اما متاسفانه تنها یکی از آنها با عنوان «سایه عاشقی» به این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید. این اثر یک رمان عاشقانه محض است که پس از انتشار ده مجموعه شعر، تصمیم به نوشتن آن گرفتم. 

وی افزود: رمان «سایه عاشقی» یک رمان واقعی و بسیار نزدیک به زندگی امروزی است. شخصیت اصلی داستان آقایی است که به یک خانم مبتلا به سرطان نزدیک می‌شود. کتاب را با جنسی متفاوت از داستان‌های امروزی نوشتم و نظر دو سه تا از اساتید درباره آن مثبت بود. رمان «سایه عاشقی» توسط انتشارات سخنوران منتشر شد و کار چاپ، توزیع و پخش آن بر عهده این انتشارات است. قرار است مراسم رونمایی از این کتاب در روز دوم و سوم نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار شود. 

این شاعر با اشاره به مضمون عاشقانه کتاب «سایه عاشقی» بیان کرد: در کتاب «سایه عاشقی» علاوه بر موضوع عاشقانه، موضوعات اجتماعی و مشکلات خانوادگی و آنچه که گریبانگیر خانواده است گنجانده شده است. دوست داشتن‌های اساطیری بدون چشم داشت‌های دنیوی، دوست داشتن واقعی و تعریف جدیدی از عشق در رمان «سایه عاشقی» دیده می‌شود. 

پروانی در پایان تصریح کرد: این کتاب یک نوع عاشقی جدید را به مخاطب خود معرفی می‌کند که به عشق‌های اساطیری نزدیک است مانند آنچه نظامی در کتابش توضیح می‌دهد یا آنچه در ابیات حافظ وجود دارد. امیدوارم این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جزء کتاب‌های موفق و پرمخاطب باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رفتاری
۲۳:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
اشعار استاد بی نظیره
آخرین اخبار