دو كتاب «تربیت به كمك داستان» و «تربیت به كمك نمایش» نوشته حسن دولت‌آبادی در نمایشگاه بین‌المللی كتاب عرضه خواهند شد.

نمایش و داستان به كمك تربیت كودكان می‌آیندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری حوزه هنری، حسن دولت آبادی درباره این كتاب گفت: این اثر به مراكز آموزشی و والدین یاد می‌دهد چگونه به كمك نمایش و داستان كودك را تربیت كرد.
 
وی ادامه داد: اگر مانند كشورهای سوئیس، سوئد، هلند و... تربیت مناسب از كودكی انجام شود، در بزرگ‌سالی نیاز به پلیس و دادگاه نخواهد بود.
 
دولت آبادی گفت: در این كتاب والدین و مراكز آموزشی یاد می‌گیرند چگونه كودك متعادل، بانظم، با اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر تربیت كنند.
 
او ادامه داد: بخش زیادی از این دو كتاب به صورت آموزش و پرسش و پاسخ است و چون در قالب نمایش و داستان هستند از جذابیت بیشتری برخوردارند و هزینه مالی هم برای والدین ندارد.
 
او در پایان درباره برگزاری نمایشگاه كتاب گفت: هر دولتی كه حاكم می‌شود سعی می‌كند سلیقه خودش را در برگزاری نمایشگاه اعمال كند؛ در حالی كه به اعتقاد من بهتر است از مردم نظرسنجی شود كه دوست دارند نمایشگاه كتاب به چه شكلی برگزار شود و نتایج این نظرسنجی در اختیار مراكز تصمیم‌گیر قرار گیرد تا مشكلات نمایشگاه كتاب برای همیشه رفع شود.
 
یادآور می شود دو كتاب «تربیت به كمك داستان» و «تربیت به كمك نمایش» توسط انتشارات سوره مهر در سی اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی كتاب در شهر آفتاب عرضه خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار