جهادگران سلامت در شبکه بهداشت و درمان کوار، در اردوی 4 روزه 200 مورد معاینه و 60 مورد کار دندانپزشکی در پنج منطقه محروم شهرستان کوار ارائه دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ریحانه گیتی فروز معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کوار گفت: این شبکه با هدف محرومیت زدایی و خدمات پیشگیرانه و درمانیِ دندانپزشکی در پنج منطقه محروم تابعه شهرستان کوار شامل قنات، دهداری، همدم آباد، جلال آباد و خورگان، همزمان با هفته ملی سلامت، اردوی جهادی برگزار کرد.
 
گیتی فروز افزود: گروه جهادی که در منطقه قنات مستقر شده شامل دندانپزشک و بهداشت کار دهان و دندان بود که ارایه خدماتی مانند کشیدن دندان، ترمیمی و فیشور سیلانت از جمله فعالیت های این گروه است.
 
او با بیان اینکه منطقه قنات دارای پنج روستای بالای 20 خانوار است، ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده مراجعه به گروه جهادی هر روز به یک روستا اختصاص داده شد.
 
گیتی فروز بیان کرد: تیمی شامل دندانپزشک، بهداشت کار دهان و دندان و دهیار گروه هدف را شناسایی و مورد معاینه قرار داده اند و اولویت پذیرش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانش آموزان نیازمند، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و اقشار کم درآمد بوده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.