مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کیفیت را ضرورت اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر محصولات ما با رقیب های خارجی رقابت کرد، می توان اعتماد مردم را جلب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع مدیران تابعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در دو بخش قابل بحث است گفت : نخست مقوله فیزیکی که شامل پروژه های این حوزه در بحث های مختلف مانند سرمایه گذاری و ... است که کمتر شامل نهادهای فرهنگی مثل سازمان تبلیغات اسلامی می شود اما مقوله دوم، بحق فرهنگی و معنوی اقتصاد مقاومتی است که این مهم می بایست با بکار گیری تمام ظرفیت های دستگاه های فرهنگی مانند سازمان تبلیغات، در جامعه ترویج شود تا بتوانیم شاهد گفتمان سازی فرهنگی شعار سال در سطح جامعه باشیم.

شکری تصریح کرد : اشتغال و تولید با یکدیگر پیوستگی دارند یعنی هرچه میزان تولید بیشتر شود، میزان اشتغال نیز بالا خواهد رفت، اما منظور از اشتغال، اشتغال مستمری است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سرمایه گذاری الزام اقتصاد مقاومتی است، تاکید داشت: ما اگر می خواهیم کارخانه هایمان به رونق بازگردند باید به فناوری روز تجهیز شویم و این امر نیازمند اعتبارات و سرمایه گذاری است لذا دولت، حکومت و حاکمیت باید با جلب اعتماد مردمی نسبت به سرمایه گذاری داخلی اقدام کند تا شاهد رونق تولید و سرمایه گذاری درون گرا باشیم هرچند می توان از سرمایه های خارجی نیز در زمانی که سرمایه های داخلی، جوابگو نبود بهره برد.

وی با بیان اینکه باید سلایق مردم را سنجید و سپس رقابت پذیری کرد، تاکید داشت: اگر در اقتصاد، قدرت رقابت پذیری وجود نداشته باشد، تولیدات استمرار نخواهند داشت لذا تولید کننده داخلی باید به این امر نیز نگاه ویژه ای داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان کیفیت را دیگر اولویت و ضرورت اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر محصولات ما امروز با رقیب های خارجی رقابت کرد، می توان اعتماد مردم را جلب کرد، پس اگر می خواهیم شعار سال تحقق پیدا کند باید کالای با کیفیت تولید شود وگرنه اجناس داخلی در انبارها باقی می مانند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.