رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : دولتمردان در راستای ادای دین به ایثارگری های مردم اصفهان در طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی ، زاینده رود را احیاء کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مصارف ملی از آب زاینده رود را پای مردم اصفهان می نویسند ، اظهار داشت : امروزه بهره برداری از آب زاینده رود که صنایع مختلف از جمله پالایشگاه ، صنایع دفاع ،‌ ذوب آهن و فولاد و کارخانه های سیمان و نیروگاه های برق انجام می دهند ، بعد ملی دارد ولی به پای مردم اصفهان نوشته می شود و این اوج بی انصافی است.

وی ادامه داد : از نمایندگان مجلس و دولتمردان می خواهیم که دراین دوران که زمان بودجه بندی و برنامه ریزی است برای حقابه شرعی و تاریخی و قانونی مردم اصفهان اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح  کرد : دائمی بودن جریان آب در رودخانه زاینده رود مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این امر وظیفه سنگینی را بر دوش دولتمردان و مسئولان بر جای می گذارد.

وی افزود: با توجه به ایثارگری های که مردم اصفهان در طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی انجام دادند لازم است که دولتمردان در راستای ادای دین به این مردم ، زاینده رود را احیاء کنند چراکه این بحران به حدی بود که مردم اصفهان تابستان گذشته را به سختی طی کردند.

انتهای پیام/م

مصارف ملی از آب زاینده رود را پای مردم اصفهان می نویسند و این اوج بی انصافی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.