امام جمعه خوی گفت:مشکلات زيادي درروستاها وجود داردکه بايد دهیاران و شوراها براي حل آنها تلاشهای جهادی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام شکوری در دیدار با بخشدار مرکزی ،کارکنان بخشداری و جمعی از دهیاران روستاهای خوی ضمن قدردانی از فعالیت های بخشدار مرکزی و دهیاران در روستاها اظهار داشت :این فرصت هایی که در اختیار کارگزاران نظام در رده ها و بخش های مختلف قرار گرفته است فرصت های طلایی و مغتنمی است که خدا توفیق داده که انسان بتواند در خدمت اقشار مختلف به ویژه نیازمندان جامعه قرار بگیرد و بخشی از مشکلات آنها به وسیله انسان حل گردد که خوشنودی خدا و مردم را به دنبال دارد .

وی با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت های جهادی و انقلابی گفت: به طوری که مقام معظم رهبری بارها یادآوری فرموده اند تنها راه حل مشکلات اساسی کشور فعالیت های جهادی است .

حجت الاسلام شکوری ادامه داد بسی جای تأسف است این نوع فعالیت های جهادی و ایثارگرانه در نوع مجموعه های اجرایی کشور مشاهده نمی شود باید این معظل حل گردد.

وی خطاب به دهیاران گفت: نوع روستاها محرومیت های متعددی دارند و این موجب مهاجرت روستاییان و درنهایت مشکلات عدیده ای از این طریق به وجود می آید .

حجت الاسلام شکوری درادامه گفت: بخش مهمی از راه حل این مشکلات به وسیله دهیاران و شوراها و بخشداری ها قابل حل است لذا باید با فعالیت های جهادی در حل مشکلات روستاییان تلاش کنید.

در این جلسه جناب آقای ابراهیم اوغلی بخشدار بخش مرکزی شهرستان خوی گزارشاتی در زمینه فعالیت های بخشداری و دهیاران در روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.