مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون حدود 950 واحد مسکن مهر احداث شده در شهرهای مختلف این استان فاقد متقاضی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: این واحدها از جمله در شهرهای ورزقان، هریس، بستان آباد و ترکمانچای احداث شده و به علت مکان یابی نامناسب با استقبال مردم مواجه نشده است.
 
وی اظهار کرد: شرایط چهارگانه برای بهره مندی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده و علاقه مندان برای خرید این واحدها می توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند.
 
متاهل و سرپرست خانوار بودن ، سابقه 5 سال سکونت در محل احداث طرح، دریافت نکردن زمین دولتی از سال 84 به بعد و استفاده نکردن از امکانات دولتی (وام، زمین و مسکن) شرایط چهارگانه برای بهره مندی از مسکن مهر است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تاکنون 16 هزار و 654 واحد معادل 85 درصد از واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.
 
باباپور با بیان اینکه این تعداد مسکن مهر در 47 شهر زیر 25 هزار نفر استان اجرا شده است، ادامه داد: تلاش می شود بقیه واحدهای مسکن مهر نیز در آینده نزدیک تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.
 
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی فرمان امام راحل در 21 فروردین 1358 و افتتاح حساب 100، در 25 اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد.
 
این بنیاد در 4 بخش عمران روستایی، مسکن روستایی، مسکن شهری و خیران مسکن ساز فعالیت می کند.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.