پارسال بیش از 96 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های شهرستان بجنورد تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛محمود ثمینی فرماندار شهرستان بجنورددر همایش روز ملی شوراهای شهرستان بجنورد گفت: در سال 95 ، 96 میلیارد و 374 میلیون ریال اعتبار برای آبادانی روستاها به دهیاری‌های این شهرستان تزریق شده است.

وی اظهار کرد: 71 میلیارد ریال از این میزان به پروژه های روستاهای بخش مرکزی و 25 میلیارد و 374 میلیون ریال به دهیاری‌های بخش گرمخان تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: در سال گذشته 170 پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و 105 پروژه عمرانی در روستاهای بخش گرمخان اجرا شده است.

فرماندار شهرستان بجنورد با بیان اینکه اعتبارات خوبی در اختیار دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها گذاشته می شود ،گفت: دستگاه های اجرایی توقع نداشته باشند که این اعتبارات برای پروژه های مصوب دستگاه های اجرایی هزینه شود.

فرماندار شهرستان بجنورد به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: از مردم انتظار می‌رود برای پاسخ به یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور حداکثری و باشکوه سرنوشت خود را تعیین کنند.

ثمینی به آغاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی شوراها از 21 اردیبهشت به مدت یک هفته تعیین شده است و تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخورد می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.