رضایی گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان و جوانان دعوت می شوند.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک از ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود که روز ۱۳ اردیبهشت ماه ورود به اردو است و مسابقات در روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه انجام می شود. ورزشکاران در روز ۱۷ اردیبهشت ماه نیز محل برگزاری مسابقات را ترک می کنند.

وی ادامه داد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به تیم ملی بزرگسالان و جوانان دعوت می شوند و لیست نفرات راه یافته به تیم ملی به رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک داده می شود تا کلاسبندی و رنکینگ آنها مورد تائید جهانی قرار گیرد. کادر فنی تیم های ملی پس از تشکیل تیم معرفی خواهند شد. 

رضایی درباره موادی که ورزشکاران باید رقابت کنند، گفت: مسابقات در تمام مواد دو ها، پرش ها و پرتاب ها و در کلاس های نشسته و ایستاده برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین افزود: پنج دو و میدانی کار دو ماده پرتاب وزنه و دیسک در کلاس نشسته 56 و 57 زیر نظر مشااله طاهری برای رقابت های کشورهای اسلامی و تیم ملی کم توان ذهنی نیز زیر نظر منصور روشن قیاس برای مسابقات تایلند که آماده می شوند.

وی عنوان کرد: تیم ملی بزرگسالان تیرماه در رقابت های جهانی لندن و تیم ملی جوانان مردادماه در مسابقات جهانی سوئیس حضور پیدا می کنند.

رضایی در پایان درباره رکورد در نظر گرفته شده برای ورزشکاران جهت حضور در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: این مسابقات از آنجایی که انتخابی تیم ملی محسوب می شود برای ما و ورزشکاران از اهمیت بسزایی برخوردار است و هر فردی بتواند رکورد نفر سوم رنکینگ جهانی آقایان و رکورد نفر چهارم رنکینگ جهانی بانوان در سال ۲۰۱۶ را به ثبت برساند، به اردوی تیم ملی دعوت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار