رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر از فعالیت 4 هزار نیروی کار در قالب یک هزار و 427 واحد صنفی خبر داد.

4 هزار نفر نیروی کار در بازارهای بوشهر فعالیت می کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی گراشی با بیان اینکه بیش از 4 هزار نیروی کار در قالب یک‌هزار و 427 واحد صنفی در شهرهای عالیشهر، چغادک و روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهر فعالیت صنفی دارند، اظهار داشت: در فعالیت‌های صنفی به خصوص در اصناف زیرمجموعه‌های اتحادیه‌های خدماتی و خدمات فنی این تعداد نفرات مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: با حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی در سطح جامعه، می توان نرخ اشتغال جوانان را در قالب کارگاه‌های کوچک و زود بازده و نیز فعالیت‌های صنفی با رشد پر شتابی افزایش داد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به عملکرد نیروهای متخصص، فنی و سرمایه‌گذاران بخش بازار، تصریح کرد: نیروهای متخصص، فنی و سرمایه‌گذاران بخش بازار در حال حاضر توانسته‌اند در قالب 627 واحد صنفی در شهر چغادک، 333 واحد صنفی در شهر عالیشهر و 141 واحد صنفی فعال در روستای دویره موجب افزایش سهم بخش مرکزی شهرستان بوشهر در توسعه شهری و روستایی شوند.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش فعالیت بازار، عنوان کرد: افزایش فعالیت بازار موجب رشد چشم‌گیر شهرها و روستاهای استان بوشهر می‌شود و دولت می‌تواند بر اساس تعداد واحدهای صنفی در هر روستا یا شهر در قالب مالیات بر ارزش افزوده اعتبارات قابل ملاحظه‌ای را به این روستاها و شهرها ارائه دهد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.