معاون اتاق اصناف استان بوشهر از افزوده شدن بیش از چهارهزار و 500 واحد صنفی به ظرفیت بازار بوشهر تا دو سال آینده خبر داد.

افزایش واحدهای صنفی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید سامری افزود: با افزوده شدن این شمار واحد صنفی به ظرفیت بازار، به ازای هر 18 نفر جمعیت مردم شهر یک واحد صنفی بوجود خواهد آمد که این مهم می تواند باعث ورشکستگی عمومی بازاریان بوشهر شود. باتوجه به این شرایط ضروری است که تحول بازار و ایجاد رونق کسب و کار در صدر برنامه های اقتصادی مسئولان استان قرار گیرد.

معاون اتاق اصناف استان بوشهر با اشاره به ضرورت ورود جمعیت سیال به شهر بوشهر گفت: برای حفظ اشتغال بیش از 22 هزار نفری در بازار و شکوفایی اقتصاد بوشهر ضروری است مشوق های اقتصادی برای بازار مرکز این استان ارائه شود.

وی ایجاد منطقه آزاد تجاری بوشهر یا تاسیس مرکز توسعه اقتصادی بازار را برنامه های مناسب برای خروج از بن بست بازار بوشهر دانست و گفت: با توجه به نقش مرزبانی مردم بوشهر دولت می بایست بسته های مشوق اقتصادی به بازار بنادری همچون بوشهر ارائه کند.

سامری افزود: با تاسیس مرکز توسعه اقتصادی، بازار بوشهر به این مرکز درخواست واردات کالا برای عرضه در بازار این شهر ارائه کرده و بازرگانان بوشهری وظیفه تامین کالا را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.