فراخوان توليدات رسانه ای طرح ازلام با رويكرد آسيب های اجتماعی ،مصرف مشروبات الكلی برای نخستین بار در کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اجرای طرح ازلام برای نخستین بار در کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدیه ستوعی کارشناس برنامه ریزی رسانه ای اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه اين آسيبها پديده هايي واقعي، متغير و قابل کنترل و پيشگيری اند، گفت:برنامه ريزی های کوتاه و بلند مدت برای مقابله صحيح با آسيب های اجتماعی، درمان يا پيشگيری از گسترش و پيدايش آنها امری ضروری و پر اهميت است.
 
وی افزود: سازمان تبليغات اسلامی به عنوان نهادی فرهنگی در كنار اصحاب رسانه و شبكه های مردمی می تواند در حوزه پیشگیری از بروز و یا تشدید اين آسیب ها و به ويژه ظهور آسيب های نوپديد نقشی جدی ايفا کند.
 
ستوعی خاطر نشان کرد: از جمله آسيب های اجتماعی توزیع و ورود مشروبات الکلی است كه يكی از سرفصل‌های جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی و به طور ويژه جوانان را مورد تهديد قرار داده بدون شك آگاه سازي نسل جوان از مضرات جسمی و روحی آن می تواند در كاهش مصرف مشروبات الکلی موثر باشد.
 
وی هدف از اجرای این طرح را كشف، جذب و پرورش استعدادها و برنامه ريزي براي استمرار اين گونه طرح ها، آگاه سازی و حساسیت آفرینی کلیه شبکه های وابسته به سازمان اعم از شورای هیئات مذهبی ، کانون مداحان و شاعران آیینی و كانون هاي فرهنگي تبليغي و انجمن هاي اسلامي فعالان در عرصه های مردمی نسبت به آسیب های اجتماعی به ویژه مصرف مشروبات الکلی دانست.
 
ستوعی اظهار کرد:ایجاد دغدغه و حساسیت در جامعه به ویژه نسل جوان در مواجه با آسیب های اجتماعی در بین دست اندرکاران تولید ، توزیع و فعالان فرهنگی هنری و رسانه ای و توانمندی موفق تشکل ها و خلق ایده های نو دانست.
 
ستوعی تصریح کرد: با توجه به اهداف فراخوان ضروري است ارسال آثار در قالب كليپ هاي توليدي بر اساس موضوعات توجه و تاكيد ويژه بر اثرات مصرف مشروبات الكلي به عنوان يك آسيب مادر ،تبيين حرمت و ابعاد مضرات روحي و رواني مصرف مشروبات الكلي، تبيين دقيق، هنرمندانه و خلاقانه آيات و روايات وارد شده در اين موردباشد.
 وی افزود: شرکت در مسابقه برای عموم مخاطبان آزاد است و بایدبه صورت کلیپ های کوتاه کار شود.

وی یادآورشد: این فراخوان از 5 اردیبهشت امسال آغاز شده و تا 6 خرداد ادامه دارد.
 
شهروندان گرامی برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تبلیغات استان کرمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار