رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی اکبر حق دوست افزود: یکهزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی جدید در مرحله ساخت است که برخی از این تعداد در سال جاری به بهره برداری می‌رسد و ۶۰۰ تخت هم اکنون وارد گردونه شده است.
وی تلاش دانشگاه علوم پزشکی کرمان را مبتنی بر افزایش سطح امید مردم به زندگی دانست و یادآورشد: استان کرمان در پایان دوره قبل پایین‌تر از متوسط کشوری بود، اما هم اکنون این رقم افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به رتبه پنجم این دانشگاه در حوزه آموزش اشاره و تصریح کرد: میزان مشارکت خیرین کرمانی در پروژه‌ها نسبت به گذشته تفاوت چشمگیری داشته و دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ساز و کارهای مختلف ۲۸ میلیارد تومان طی ۲ سال و نیم خلق ثروت کرده است.
حق دوست از افتتاح بیمارستان شهرستان‌های رابر و کوهبنان در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهارهزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی فعال در استان کرمان وجود دارد.
وی با اشاره به اجرای سامانه سلامت سیب در کشور، گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تاکنون در کرمان ثبت سامانه سیب سلامت شده اند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار