تشکر کاپیتان از استقلالی‌های بامعرفت+عکس

مهدی رحمتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:هواداران عزيز و با معرفت استقلالی باز هم مثل هميشه برای تيم خودتون سنگ تموم گذاشتيد

تشکر کاپیتان از استقلالی‌های بامعرفت+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛استقلال تهران در بازی شب گذشته مقابل الاهلی امارات به تساوی یک - یک رسید و  با این نتیجه صعود خود را نسبتاً قطعی کرد. 

پس از پایان این بازی سید مهدی رحمتی مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به دلیل حضور پر شور هواداران تیمش از آن ها تشکر و قدردانی کرد.


مهدی رحمتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"هواداران عزيز و با معرفت استقلالی باز هم مثل هميشه برای تيم خودتون سنگ تموم گذاشتيد. خيلی دوست داشتيم سه امتياز رو تقديم كنيم اما نشد. تلاش می‌كنيم كه بتونيم بعنوان تيم اول به مرحله بعد بازيهای آسيايی صعود كنيم و اين حمايت شما در هوای بارونی امروز رو جبران كنيم. حمايت كنيد دعا كنيد ما هم تلاش می‌كنيم تا به نايب قهرمانی ليگ برسيم. به نمايندگی از كل تيم از تلاش مديران باشگاه برای حل مشكلات مالی و بچه‌های كميته مشوقين كه امروز خيلی زحمت كشيدند و در كنار شما ما رو حمايت كردند تشكر می‌كنم و به همه شون "خسته نباشيد" ميگم. يا علی."

تشکر کاپیتان از استقلالی‌های بامعرفت+عکس


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار