حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی گفتگویی انجام داد.

ارزیابی رکورد مدعوین به اردوی انتخابی در شرایط مختلف/ تاثیر توامان تکنیک های فنی و ذهنی در موفقیت تیراندازانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی پیرامون اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی گفت: در اولین مرحله از تیراندازان خانم و آقا در رشته تپانچه بادی دعوت کردیم که تمامی آنها از بهترین های مسابقات آزاد و قهرمانی کشور بودند.

امیری افزود: رکوردگیری از 3 تا 6 اردیبهشت در جریان بود و آنچه برای ما در نهایت مورد نظر است، مجموع عملکرد مدعوین به این اردو در روزها و شرایط مختلف است و این طور نیست که تنها در یک روز و یا یک مرحله مورد ارزیابی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در این اردوها به هیچ عنوان کار مربیگری انجام نمی شود و حالت آموزشی ندارد و تیراندازان صرفا آنچه که هستند را به معرض نمایش می گذارند و بر اساس همان هم ارزیابی می شوند.

وی گفت: خوشبختانه تاثیر اردوهای آموزشی که پیش از سال جدید برگزار شد، به وضوح در عملکرد تعداد زیادی از ورزشکاران مشاهده می شود و درصد زیادی از مشکلاتی که از نظر تکنیکی وجود داشت برطرف شده است.

امیری تصریح کرد: یک نکته ی خیلی مهم که باید از این پس ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی به آن توجه داشته باشند، ایمان داشتن به اهمیت تکنیک های ذهنی و تمریناتی است که در این خصوص ارائه می شود. چرا که یک بخش از کار مباحث فیزیکی، تکنیک ها و تاکتیک ها و فشارهای جسمی است، اما بعد دیگر کار روانی است و اگر ورزشکاری به این بحث اعتقاد نداشته باشد جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: با پایان یافتن اولین مرحله از تمرینات تیم ملی در تپانچه بادی بانوان و آقایان، دو مرحله دیگر اردو در پیش داریم که  از 6 تا 10 اردیبهشت ماه در مواد R1,R2,R3 کلاس Sh1 (تفنگ بادی آقایان و بانوان) و از دهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه در مواد R5 و R4 کلاس Sh2 (تفنگ بادی آقایان و بانوان) برگزار خواهد شد و در پایان این سه مرحله، با ارزیابی رکوردهای بدست آمده در نهایت دعوت شدگان به تیم ملی معرفی خواهند شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.