دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت:سه کاندیدایی که با مدارکشان ناقص است از اعضای هیئت رئیسه نیستند و باید معرفی نامه دریافت کنند.

شیخی فرد:سه کاندیدای تیراندازی شامل قانون نمی شوندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون تیراندازی از 19 فروردین ماه آغاز شده است و مهلت قانونی آن 30 فروردین به پایان رسید.

طبق تغییراتی که در آیین نامه فدراسیون های ورزشی صورت گرفت کاندیداها برای ثبت نام  انتخابات ریاست فدراسیون باید از 5 عضور مجمع انتخاباتی معرفی نامه در یافت کنند.اما در اصلاحیه جدید وزارت ورزش و جوانان برخی از اعضای کاندیداها شامل اعضای هیئت رئیسه و دبیر کل فدراسیون ها از گرفتن معرفی نامه معف شدند.

بر این اساس برای ثبت نام ریاست فدراسیون تیراندازی 6 نفر اعلام آمادگی کردند که 3 کاندیداها مدارکشان کامل اما 3 کاندیداهای دیگر مدارکشان ناقص است.

مهلت ثبت نام برای ریاست فدراسیون تیراندازی تا روز شنبه تمدید شده بود و 3 کاندیدایی که مدارکشان ناقص بود برای تکمیل مدارک تا امروز فرصت داشتند آن را کامل کنند.

مسعود شیخی فرد در باره اینکه آیا سه کاندیدایی که مدارکشان ناقص است شامل تبصره جدید وزارت ورزش هستند یا خیر پاسخ داد:طبق آیین نامه جدید افرادی که عضو هیئت رئیسه هستند ازجمله رئیس ،نائب رئیس و دبیر کل فدراسیون ها از گرفتن معرفی نامه معاف شدند اما افرادی که برای پست ریاست فدراسیون تیراندازی با مدارک ناقص ثبت نام کردند از اعضای هیئت رئیسه نیستند و شامل این قانون نمی شوند و باید معرفی نامه از 5 عضو مجمع را دریافت کنند.این افراد تا پایان وقت اداری امروز برای تکمیل مدارک فرصت دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.