شیخی فرد گفت: افرادی که برای حضور در انتخابات فدراسیون تیراندازی ثبت نام کردند تا فردا فرصت دارند مدارکشان را تکمیل کنند.

کاندیداها تا فردا فرصت دارند مدارکشان را کامل کنند
مسعود شیخی فرد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون تیراندازی بیان کرد:تا کنون 6 نفر برای ریاست فدراسیون تیراندازی اعلام آمادگی کردند که 3نفر حضور شان قطعی شده است اما 3 نفر دیگر مدارکی که به ما تحویل دادند ناقص است.

وی افزود:تغییراتی در آئین نامه صورت گرفته است که طبق آن افراد برای ثبت نام ریاست فدراسیون باید از 5 مجمع انتخاباتی اعم از هیئت های استانی و نمایندگان نهادها معرفی نامه دریافت کنند و به دلیل اینکه برخی از اعضای مجمع به دیگر نماینده ها معرفی نامه داده بودند مدارک برخی افراد متقاضی برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون تیراندازی با مشکل رو به رو شد.

دبیر مجمح انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در ادامه افزود:برای حل  این مشکل اصلاحیه ای از وزارت ورزش و جوانان به دست ما رسیده است که طبق آن کاندیداها شامل هیئت رئیسه، رئیس و نائب رئیس و دبیر کل فدراسیون ها از گرفتن معرفی نامه از 5 عضو مجمع انتخاباتی معاف شدند. براین اساس افرادی که مدارکشان ناقص است تا فردا فرصت دارند آن را کامل کنند در غیر این صورت نمی توانند برای ریاست فدراسیون ثبت نام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:تا کنون حضور باران چشمه ،زکی زاده و داداگر برای ریاست فدراسیون تیراندازی قطعی شد اما ناطقی ،اسد زاده و فرهادزاد مدارکشان ناقص است و هنوز حضورشان قطعی نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.