مربی تیراندازی اهداف پروازی؛

اطلاعات نادرستی به مسئولان دادند/ رکود عجیبی بر اهداف پروازی حاکم است

رجایی گفت: برخی افراد برای تیم اهداف پروازی به بازی های کشورهای اسلامی اطلاعات نادرستی به اعضای کمیته فنی دادند.

اطلاعات نادرستی به مسئولان دادند/ رکود عجیبی براهداف پروازی حاکم استپیام رجایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت رشته اهداف پروازی بیان کرد:رشته اهداف پروازی در حال حاضر در شرایط نا به سامانی قرار دارد که مشکلات آن به موضوعات مختلفی بستگی دارد. معتقدم در این رشته تیراندازی راهکاری برای هدفمند کردن آن وجود ندارد و یا اینکه فدراسیون در این زمینه با وزارت ورزش هماهنگ نشده است.

وی در ادامه افزود:رشته اهداف پروازی در رکود شدیدی قرار دارد هر چند در مسابقات آزاد هفته گذشته تیراندازان زیادی شرکت کردند اما شرایط ایده آل نبود که این موضوع اگر ادامه داشته باشد در آینده با مشکل جدی رو به رو خواهیم شد متاسفانه این رشته تیراندازی و ورزشکاران آن در موقعیت نامطلوبی هستند.

اطلاعات نادرستی برای اعزام اهداف پروازی به کمیته فنی دادند

مربی سابق تیم ملی گفت:برای اینکه اهداف پروازی از حالت نابه سامانی خارج شود. صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتیم برنامه ریزی شد تا از اواسط اردیبهشت ماه شرایط مساعد برای این رشته فراهم شود تا تیراندازان برای بازی های آسیایی جاکارتا ومسابقات قزاقستان آماده شوند.

رجایی درباره اعزام نکردن تیم اهداف پروازی به بازی های کشور های اسلامی تصریح کرد: برای اعزام  تیم اهداف پروازی به این رقابت ها برخی افراد اطلاعات نادرستی به اعضای کمیته فنی دادند. متاسفانه برخی معتقدند که اهداف پروازی در بازی های اسلامی شانسی برای کسب مدال ندارد و با این رویکرد مسئولان را قانع کردند تا  تیم اهداف پروازی به این بازی ها نکنند.ما هم با توجه به آمار و ارقام و معیارهایی که برای اعزام داشتیم سعی کردیم مسئولان را توجیه کنیم تا یک ورزشکار اهداف پروازی در این رقابت ها شرکت کند.

وی در ادامه بیان کرد:متاسفانه این موضوع دیر به اطلاع مسئولان رسید و تیراندازانی که قرار بود اعزام شوند کارهای ثبت نامشان انجام شد ودر حال حاضر شرایط برای اعزام تیم اهداف پروازی فراهم نیست.

اهدف پروازی ایران در آسیا جزء تیم های برتر است

رجایی افزود:برخی معتقدند که اهداف پروازی شانسی برای کسب مدال در بازی های اسلامی ندارد در حالی که تیم اهداف پروازی ایران همیشه در مسابقات آسیایی درخشان عمل کرد وجزء تیم های برتر آسیا محسوب می شود نمی دانم آنها چه موضوعی را معیار قرار می دهند.امیدوارم افرادی که چنین اعتقادی دارند پس از پایان این مسابفات افسوس نخورند.

وی تصریح کرد:در طول 15 سالی که در این رشته فعالیت می کنم نفراتی که به تیم ملی دعوت می شوند تنها با اتکا به توانایی های خود انتخاب می شوند و 3 نفر برتر هرمسابقه طبق نظر کادر فنی و مربی به اردو تیم ملی دعوت می شوند و برای هر مسابقه مربی مشخص می کند که چه تیراندازی اعزام شود برخی تیراندازان با عملکردی که در تیم دارند سال ها در ترکیب تیم ملی هستند و جایگزینی برای آنها نیست.

رجایی در پایان خاطر نشان کرد:مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی تمام تلاشش را انجام داد تا شرایط مساعد برای تیراندازان فراهم شود اما متاسفانه برخی افراد اطلاعات قدیمی و نادرستی از اهداف پروازی در اختیارشان قرار می دهند که باعث بروز حواشی در این رشته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.