تیم برجسته درمان ناباروری جهرم آماده ارائه مشاوره، راه حل و معرفی روش های نوین درمان ناباروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشكی جهرم گفت: کمپین حمایت از زوجین نابارور از پارسال توسط انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل تشکیل شده است و به مناسبت روز ملی جمعیت مطابق با 30 اردیبهشت به مدت یک هفته فعال است.

 
وی تصریح كرد: در این هفته، طی 3 روز (روزهای زوج) زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدام نکرده اند، طی برنامه ریزی قبلی به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که برای مشارکت در این امر خیر خواهانه اعلام آمادگی کرده اند، مراجعه و از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری در هفته مذکور استفاده خواهند کرد.
 
دكتر رحمانیان هدف از برگزاری این کمپین را کمک به زوجین نابارور در تشخیص علل ناباروری، سلامت ناباروری و اطمینان از تولد فرزند سالم، پیشگیری از عوامل خطر باروری، روش های متنوع حفظ باروری، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناباروری و روش های نوین درمان ناباروری عنوان كرد.
 
به گفته وی، با توجه به این که در اولین سال برگزاری این کمپین (پارسال) هنوز مرکز درمان ناباروری در جهرم راه اندازی نشده بود، به همین علت مشارکت فعالی در این زمینه وجود نداشت اما با راه اندازی مرکز درمان ناباروری، جهرم نیز امسال به این کمپین پیوست .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.