معاون اجتماعی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم گفت:، برگزاری نمایشگاه تبیین دستاوردهای هسته‌ای کشور در روزهای پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری در مصلای قدس قم گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه تبیین دستاوردهای هسته‌ای کشور در قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام جواد رهبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۲ غرفه با موضوع‌های مختلفی از جمله یادمان، رسانه، فواید فناوری هسته‌ای در بخش‌های گوناگون کشاورزی و دامداری و ...، سیر تاریخی مذاکره‌های هسته ای، استکبار ستیزی، شهیدان هسته ای، فتنه و تحریم، اقتصادی و بین الملل، محصولات و علمی و فنی تشکیل شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه همه مسائل مربوط به برجام از جمله نقاط مثبت آن برای بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

وی ضمن اعلام آمادگی مصلای قم برای برگزاری این نمایشگاه در دیگر میعادگاه‌های نماز جمعه کشور افزود: متناسب با موضوع هریک از غرفه ها، کلیپ و فیلم‌های مستندی نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

رهبر، زمان بازدید از این نمایشگاه را از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ذکر کرد و افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سه فیلم «محمد رسول الله»، «ماجرای نیمروز» و «نبرد خلیج فارس» اکران می‌شود.

وی با بیان این که مصلای قدس درصدد است تا با هدف استفاده و بهره گیری قشرهای کم درآمد جامعه از فیلم‌های سینمایی، در قالب طرحی به عنوان سینما آدینه ماهیانه دست یک فیلم سینمایی روز کشور را در روزهای جمعه به صورت رایگان به نمایش بگذارد، افزود: اکران سه فیلم یاد شده نقطه شروع این طرح محسوب می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در روز پایانی این نمایشگاه نیز همایش «مردم باید بدانند» با حضور شخصیت‌های استانی و کشوری و خانواده شهیدان هسته‌ای از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل مصلای قدس ترتیب می‌یابد.

۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۴ توافق جامع و نهایی هسته‌ای وین با عنوان «برنامه جامع اقدام مشترک» یا همان برجام به اجرا درآمد.

این توافق، در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۵ (۲۳ تیر ۱۳۹۴) میان ایران و کشورهای گروه ۱ + ۵ (آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) در شهر وین صورت گرفت.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار