با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان نائين 267 كيلو و 150 گرم ترياك و حشيش كشف و 12 سوداگر مرگ دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اعلام اين خبر  گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان كردستان از عبور يك محموله مواد مخدر از مسير اصفهان به مقصد تهران مطلع شده و بلافاصله موضوع در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از انجام كار عملياتي ويژه توانستند يك دستگاه كاميون كشنده تانكردار حامل مواد مخدر را حين عبور از يكي از محورهاي استان شناسائي و آن را متوقف كنند كه در بازرسي از داخل آن مقدار 137 كيلو و 500 گرم حشيش و 10 كيلوگرم ترياك كشف و دونفر در اين رابطه دستگير شدند.

سرهنگ كريمي تصريح كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طي يك عمليات در منطقه شرق استان طي بازرسي از تعداد هفت دستگاه خودرو سواري مقدار 50 كيلو و 800 گرم حشيش و 30 كيلو و 200 گرم حشيش را كشف و 8 نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

اين مقام مسئول همچنين از كشف 38كيلو و 650 گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه تريلرFH و يك دستگاه خودروي سواري دوو خبر داد و گفت: در اين عمليات نيز دو نفر از سوداگران مرگ دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار