معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگيری چهار سوداگر مرگ و كشف 160 كيلو و 800 گرم ترياك در عمليات ماموران اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" جهانگير كريمي گفت: ماموران يگان تكاوری اين فرماندهي حين كنترل خودروهای عبوری در حوزه ماموريتی خود به يك دستگاه خودروی پژو 405 فاقد پلاك مشكوك وبه آن دستور توقف مي دهند كه راننده بدون توجه به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: در اين رابطه ماموران به تعقيب خودرو پرداخته و آن را در جاده های خاكی اطراف متوقف و در بازرسي از آن 130 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان با همكاري عوامل يگان امداد در عوارضي قمصر به يك دستگاه خودروي پژو 405 كه از زاهدان عازم تهران بود مشكوك و در بازرسي از آن مقدار 12 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.

سرهنگ كريمي از كشف 18 كيلو و 800 گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه خودروي پرايد كه از كرمان عازم تهران بود توسط ماموران ايست و بازرسي شهد شرافت نائين خبر داد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: در مجموع سه عمليات روز گذشته در استان مقدار 160 كيلو و 800 گرم مواد افيوني كشف، سه دستگاه خودرو توقيف و چهار قاچاقچي در اين رابطه دستگير شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.