شهردار منطقه یک شهر کرمان از اجرای عملیات آسفالت معبر جدیدالاحداث گلبازخان خبر داد.

اجرای عملیات روکش آسفالت معبر جدیدالاحداث گلبازخان  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی سعیدی شهردار منطقه یک شهر کرمان طول معبر گلبازخان را  360 متر و عرض آن را  26 متر اعلام کرد و گفت: عملیات آسفالت این معبر به متراژ 5600 متر مربع در حال انجام است .

وی تصریح کرد: پس از اتمام پروژه و تردد خودروها در معبر مذکور، عملیات پیاده راه نمودن میدان توحید(ارگ) آغاز می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه شهر کرمان دارای پیشینه بسیار ارزشمند و کهن است و باید با تمام توان و امکانات در جهت حفظ آثار تاریخی و میراث گذشتگان تلاش کنیم، اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و تصمیمات اتخاذ شده در جهت احیاء مراکز تاریخی، گام هایی اساسی برداشته ایم و در آینده ای نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در این محورها و رونق گردشگری شهر کرمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه شاهد ایجاد رونق اجتماعی و اقتصادی محدوده بافت قدیم و همچنین عمران شهری خواهیم بود، افزود: تکمیل این پروژه گامی موثر در جهت احیای بخشی از بافت قدیم و تاریخی شهر کرمان است.

شهردار منطقه یک کرمان خاطرنشان کرد: با تمکیل پروژه امتداد خیابان معلم به خیابان شهید تجلی، علاوه بر رفع موانع ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها، محور گردشگری محدوده بافت قدیم با پیاده راه شدن میدان توحید (ارگ) اجرایی می گردد.

گفتنی است تملک و بازگشایی معابر سطح منطقه، به توسعه، عمران و آبادانی شهر کرمان کمک شایانی نموده و زمینه رونق آن محدوده را فراهم می آورد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار