مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: باید در حوزه فرهنگی و دینی برای مناطق روستایی و مناطق محروم استان همدان برنامه داشت.

توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین در اولویت برنامه های فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام دشتکی در نخستین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان همدان در سال جاری گفت: برنامه های پیش بینی شده به خوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری حرکت و نقشه راه مشخص شده است، گفت: دبیرخانه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان همدان سیاست‌های مورد نظر را مشخص کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه رویکرد سال ۹۶ اقدام انقلابی و جهادی در تمام زمینه ها است، گفت: باید برای تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است مفهوم سازی با استفاده از مساجد و گروه های مذهبی و هیئت ها مدنظر باشد.

حجت الاسلام دشتکی توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در حوزه فرهنگی و دینی برای مناطق روستایی و مناطق محروم شهری برنامه داشت.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه بانوان، گفت: نقش زن در خانواده و اجتماع بسیار پر اهمیت است کمااینکه در نگاه آموزشی و تربیتی باید حوزه بانوان را مدنظر داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به آسیب های اجتماعی اشاره و با بیان اینکه در مقابل این مقوله بحث سلامت اجتماعی در نظر گرفته شده است، گفت: در اجرای برنامه ها از ظرفیت ستادساماندهی شئون استفاده می کنیم.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.