معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز از کارخانه کاشی کسری دهگلان بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز باحضور استاندار کردستان و مدیران استانی از کارخانه کاشی کسری دهگلان و قسمت های مختلف آن بازدید و با مشکلات و روند تولید کاشی در این واحد تولیدی آگاه شد.

مدیرعامل کارخانه کاشی کسری در حاشیه این بازدید گفت: این کارخانه در سال 78 با 20 درصد ظرفیت پیش بینی شده آغاز به کار کرد و به تدریج توانستیم تولید را به ظرفیت نهایی برسانیم.

محمد روشن فکر با بیان اینکه ظرفیت سالانه این کارخانه سه میلیون مترمکعب است ادامه داد: ظرفیت تولید روزانه این واحد تولیدی 12 هزار مترمربع است.

وی گفت:حدود 80 درصد از تولیدات این کارخانه به خارج از استان و کشور صادر می شود که این مهم در کشور بی نظیر است.

وی گفت: هم اکنون بیش از 250 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که حدود 6 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق این کارخانه کسب درآمد می کنند.

روشن فکردر ادامه با بیان اینکه قیمت متوسط تولید هر مترمربع کاشی بیش از 100 هزار ریال است بیان کرد: قیمت فروش کاشی در سال 95 در کل کشور نسبت به سال 94، 1،2 تا 1،5 دلار کاهش یافته است.

مدیرعامل کاشی کسری گفت: ظرفیت تولید کاشی کسری در ایران 700 میلیون متر مربع است که هم اکنون به دلیل برخی مشکلات به 250 میلیون مترمربع کاهش یافته است.

وی افزود: با وجود مشکلات فراوان، 30 میلیون یورو اعتبار برای احداث کارخانه جدید کاشی کسری در کشور اختصاص داده شده است.

دیدار با مسئولان و بازدید از کارخانه کاشی کسری، گاوداری 300 راسی سیمن تال و پرورش شترمرغ دهگلان از جمله برنامه های سفره یک روزه جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشو به استان کردستان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.