رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از احداث 250 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن نویس از احداث 250مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استان خبر داد و گفت: از ابتدای تاسیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تاکنون 250 مدرسه در قالب یک هزار و 500کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

وی با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های انجام پذیرفته خیران مدرسه‌ساز در استان اردبیل، افزود: 20 باب مدرسه که در مجموع دارای 76 کلاس می‌باشند در سال 95 به اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف تحویل داده شده است.

وی از ادامه فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته در سال جاری نیز در حدود 100 کلاس دیگر در نقاط مختلف استان ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر گفت: سبقت گرفتن در امر مدرسه سازی از جمله کارهای حسنه در اسلام است.

وی افزود: بهترین عبادت سبقت گرفتن در کارهای نیک است و خیرین مدرسه ساز این امر را محقق کردند و نشان دادند که امر مدرسه سازی یک کار پسندیده از نظر خداوند و اسلام محسوب می شود.

مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به این مطلب که در شهرستان نیر 7 مدرسه از سوی خیرین مدرزسه ساز احداث شده گفت: شبکه خیرین مدرسه ساز به مدت 8 سال است که در شهرستان نیر با عضویت بیش از 290نفر معلم راه اندازی شده و ماهانه مبالغی از حقوق خود را به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر واریز می کنند.

لازم به ذکر است که دراین جشنواره از سوی خانم شیوا امجدی احداث یه مدرسه 6کلاسه در روستای بوران بخش مرکزی نیر با نام مرحوم محمدرضا جوادی تعهد شد و یک مدرسه سه کلاسه در روستای اباذر نیر نیز توسط خیری مدرسه ساز مهندس ندایی تعهد شد همچنین توسط خیرین مدرسه ساز 100میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.