تجهیزات بیمارستان امام حسن (ع) شهرستان بجنورد نصب و راه اندازی شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سید علی وکیلی مسئول کمیته تجهیز بیمارستان های جدیدالاحداث استان در خصوص تجهیزات نصب شده در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد گفت: 35 دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی در بخش هایCCU ، ICU ،اورژانس و اتاق عمل بیمارستان جدید امام حسن (ع) بجنورد نصب و راه اندازی شد.

وی افزود : 10دستگاه ونتیلاتور ، 4 دستگاه ماشین بیهوشی در اتاق عمل ، 4 دستگاه الکتروشوک ، 5 دستگاه نبولایزر و 12 دستگاه ساکشن سیار و 50 دستگاه ساکشن دیواری ، 300 عدد فلومتر اکسیژن و یک دستگاه هواساز وکیوم مرکزی، یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان نصب و راه اندازی شده است .

سید علی وکیلی تصریح کرد::یک دستگاه اتوکلاو 600 لیتری و 1000 لیتری در بخش CSR و 8 چراغ سیالتیک اتاق عمل نیز در بیمارستان نصب و 8 عدد تخت به اتاق عمل و 290 عدد تخت به بخش بستری و دستگاه امحاء زباله نیز در بیمارستان نصب و راه اندازی گردید و همچنین دستگاه های آزمایشگاه شامل میکروسکوپ و دستگاه ABG و دستگاه اتوکلاو برای بیمارستان خریداری و نصب شد.

وی اظهار کرد: بخش اعظم تجهیزات پزشکی بیمارستان از محل پرداختی 20 درصد از هیات امناء و 80 درصد مساعدت وزارت بهداشت و درمان تهیه شده است و هم اکنون اقلام کسری که در آینده به آن نیاز خواهد بود در حال خرید می باشد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.