جانشین معاون تربيت و آموزش ناجا گفت: آموزش هايی كه سربازان در دوره ها فرار می گیرند،تصنعی و نمايشی نيست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است لذا مهارت افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت های ناجا به شمار می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سردار عليرضا جهانگيری در مراسم جشن سردوشی سربازان مركز آموزش شهيد باهنر كرمان با بيان اينكه هيچ كلمه ای در اسلام زيباتر از سربازی نيست، گفت: امروز، سربازان در لباس نيروی انتظامی در كسوت خدمتگزاری به ميهن به كار گرفته می شوند و طبق فرمايش گهربار امام علي(ع)، زينت كشور خواهند بود.
وی به نقش سربازان در تامین نظم و امنیت کشور با توجه به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور اشاره کرد و افزود : سربازی، ازجایگاه ارزشی و مقام بسیار رفیعی برخوردار است، برهمین اساس از دیدگاه مقام معطم رهبری(مدظله العالی)، سربازی امری مقدس به شمار می آید.
جانشین معاون تربيت و آموزش ناجا، تامين امنيت را مهمترين هدف پليس دانست و خاطر نشان کرد : بدون شك توانمندی بالای نيروی انتظامی كشور را به يك جزيره امن در منطقه تبديل كرده است.
سردار جهانگيری با اشاره به اهمیت آموزش، بيان کرد: آموزش هايی كه سربازان در دوره ها فرا می گیرند،تصنعی و نمايشی نيست و در راستای تامین نظم و امنیت کشور است لذا مهارت افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت های ناجا به شمار می آید.
وی با اشاره به فعالیت دو ساله قرارگاه جهادی آموزش، تصریح کرد : این قرارگاه، در سال جاری فعالیت خود را با رويكرد جديد و متناسب با شرايط ماموريت های ناجا اجرا می کند.
سردار جهانگيری، ضمن تشکر از مسئولان و دست اندرکاران مرکز آموزش شهید باهنر کرمان، خطاب به سربازان حاضر در مراسم جشن سردوشی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کنید و این آموزش ها را در تمام مراحل زندگی خود به کار گیرید، همچنین با دلگرمی و ارتباط صمیمانه با یکدیگر در تامین امنیت کشور تلاش کنید.
سرهنگ حسين مختاری فرمانده مركز آموزش شهيد باهنر كرمان گفت: امروز 708 نفر بعد از ادای سوگند به ماموريت های ناجا اعزام و با پليس همكاری خواهند كرد.
وی افزود: مركز آموزش شهيد باهنر سالانه از 23 استان كشور پذيرای سربازان جهت فراگيری آموزش های لازم انتظامی است، جوانانی كه آينده مملكت در دست آن ها خواهد بود.
وی افزود : برنامه ریزی به گونه ای است كه سربازان به مدت دو ماه و به ميزان 353 ساعت با رويكردهای علمی و عملی و با رعايت دستورالعمل قرارگاه جهادی آموزش های لازم را فرا می گيرند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار