مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت :در برابر زورگویی های آمریکا ،سپاه نه می ترسد و نه دستش خالی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت الاسلام توسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی گفت:سپاه پاسداران در تاریخ  انقلاب عزت آفرین بوده است و در برابر زورگویی های آمریکا نه می ترسد و نه دستش خالی است.
حجت الاسلام توسرکانی با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی ایران ازمحدود  انقلاب هایی  بود که که به رهبری خردمندانه امام خمینی(ره)  توانست حکومتی اسلامی بر پایه اعتقادات مذهبی بنا کند، سپاه پاسداران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی دانست و افزود : فتنه و تزویر تنها راه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
وی  سه عامل زر و زور و تزویر را تهدید برای انقلاب عنوان کرد و  عامل  زر را غرب گرایان داخلی ، عامل تزویر را منحرفان از اسلام و انقلاب اسلامی و عامل زور را آمریکا دانست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:سه صفت اقتدار،بصرت و زهد و تقوا نقطه مقابل ز و زور و تزویر است و همین عوامل باعث پاسداری از انقلاب اسلامی می شوند و کسانی که این سه ویژگی را نداشه باشند از قطار انقلاب پیاده شده و دچار بحران شده اند.
حجت الاسلام توسرکانی افزود:در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ،دشمنان  تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و از پای درآوردن انقلاب اسلامی به کار بسته اند ولی نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار