مدیر جهاد کشاورزی ملایر از تهیه و توزیع بیش از 28 هزار نهال یارانه‌ای در بین کشاورزان ملایر خبر داد.

بیش از 28 هزار نهال یارانه‌ای در ملایر توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسین تقوی اظهار داشت: طی چند سال گذشته اداره جهاد کشاورزی تهیه و توزیع انواع نهال یارانه‌دار را در بین کشاورزان داشته که منابع آن از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی 96-95  نیز بیش از 28 هزار اصله نواع نهال در بین کشاورزان ملایر توزیع شده است، گفت: این تعداد نهال نیز از محل اعتبارات ملی با توجه به شرایط متقاضیان در بین کشاورزان توزیع شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی ملایر تعداد نهال‌های توزیعی را شامل گردو، سیب رویشی، پسته و انگور دانست و افزود: از تعداد نهال‌های توزیعی یک‌هزار و 875 نهال آن گردوی پیوندی بوده که در بیش از 9 هکتار از اراضی آبی متقاضیان کشت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد یک هزار اصله نهال سیب پایه رویشی مالینگ نیز در بیش از یک هکتار اراضی آبی شهرستان ملایر کشت شده است؛ تصریح کرد: بیش از 22 هزار و 900 اصله نهال پسته نیز در بیش از 46 هکتار از اراضی آبی شهرستان ملایر کشت شده است.

 تقوی تعداد نهال‌های انگور در ارقام مختلف را نیز 2 هزار و 500 اصله برشمرد و گفت: این تعداد نهال نیز در بیش از 2.5 هکتار از اراضی آبی شهرستان ملایرکشت شده است.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.