انتقال پتروشیمی جهرم به خارج از استان فارس صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران و نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعه انتقال پالایشگاه جهرم به خارج از فارس گفت: فقط طرح اتان گیری شهرستان مهر به عسلویه انتقال داده می شود.

وی بیان کرد: ساخت پتروشیمی جهرم، فسا و داراب مانند گذشته به قوت خود باقی است، و موضوع انتقال پالایشگاه  به خارج از استان مطرح نیست و در حال حاضر ساخت  طرح اتان گیری گاز در مجاورت پالایشگاه پارسیان شهرستان مهر مطرح بوده و سایر طرح ها طبق زمان بندی مشخص در دست اجرا است.

رضایی با  بیان اینکه طرح استحصال اتان در پالایشگاه پارسیان مهر قرار بود مواد مورد نیاز پتروشیمی‌ های پایین‌ دستی فارس  از جمله جهرم را تأمین کند، افزود:قرارگاه خاتم‌الانبیاء به‌عنوان پیمانکار 3 طرح پتروشیمی جهرم، فسا و داراب در دست اجرا دارد که تأمین مواد مورد نیاز نیز از تعهدات این قرار گاه است که با مشکلی مواجه نیست.

وی ادامه داد: با همکاری صندوق توسعه ملی برای ساخت  پتروشیمی جهرم گشایش LC انجام و سفارش تجهیزات هم ثبت‌شده که در حال حاضر منتظر ورود دستگاه‌ های مختلف از خارج از کشور برای آغاز عملیات اجرایی طرح هستیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار