رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شش نفر از مصدومان حادثه سیل روز جمعه در بیمارستان های امام رضا (ع) و شهدای تبریز بستری شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صومی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: از روز پنجشنبه با اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال بروز سیل در آماده باش کامل بودیم و به همین علت همکاران ما از همان لحظه اول در شهرستان های آذرشهر و عجب شیر در صحنه بودند.
 
وی اظهار کرد: با وقوع حادثه اورژانس بیمارستان های امام رضا (ع)، شهدا و سینا برای پذیرش احتمالی بیماران در آمادگی کامل بودند و 7 آمبولانس به همراه اتوبوس امبولانس در منطقه حضور داشتند.
 
صومی اضافه کرد: اورژانس هوایی از صبح روز شنبه به منطقه اعزام و تیم های بهداشت روان، محیط و مواد غذایی آماده برای مدیریت مشکلات بعد از حادثه هستند.
 
وی گفت: از مجموع شش مصدوم بستری شده در بیمارستان های تبریز پنج مصدوم مشکل شکستگی و کوفتگی دارند و تنها یک بچه در مسیر دچار سیل گرفتگی شده بود.
 
بارندگی های شدید دو روز گذشته در آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل در برخی نواحی و خسارت دیدن معابر و زیرساخت های شهری و برون شهری، اراضی کشاورزی همچنین جان باختن 42 نفر از مردم شهرستان های آذرشهر و عجب شیر شد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.