در بسیاری از معابر شهر آبگرفتگی داشتیم که اکنون همه آنها مرتفع شده و مشکل جدی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارندگی شدید 24 ساعت گذشته، گفت: در بسیاری از معابر شهر آبگرفتگی داشتیم که اکنون همه آنها مرتفع شده و مشکل جدی نداریم.

علیرضا احمدی بیان کرد: شدت بارندگی طی 24 ساعت گذشته به حدی بود که در برخی نقاط و معابر سطح شهر موجب آبگرفتگی شد، اما هیچکدام مشکل حاد و جدی ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: بیشترین مشکل را در پل ولایت (لب آب) داشتیم که باعث شد خودروها بتوانند فقط از وسط جاده عبور کنند که البته مشکل این بخش هم اکنون مرتفع شده است.

به گفته این مسئول، در برخی نقاط دیگر از جمله میدان رسالت الهیه نیز آبگرفتگی گزارش شد.

احمدی با بیان اینکه در تمام آبگرفتگی‌ها دستگاه‌ها و نیروهای شهرداری پای کار بودند، یادآوری کرد: با استفاده از لجن‌کش و کف‌کش‌ها در اکثر معابر آب به سرعت تخلیه شد.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه موردی از ورود آب به داخل منازل مردم نداشتیم، افزود: در برخی مناطق مانند شهرک تعاون پس زدگی فاضلاب منازل را داشتیم که ناشی از عدم ظرفیت خطوط فاضلاب منازل بود که باعث شده بود پس زدگی رخ دهد.

وی تاکید کرد: اگرچه این موارد ارتباطی با شهرداری نداشت، اما به مواردی که دچار پس زدگی فاضلاب شده بودند هم رسیدگی کردیم.

احمدی از آماده باش دو شیفت 600 نفره نیروهای شهرداری و تجهیزات و ماشین آلات شهرداری خبر داد و تصریح کرد: از زمانی که در خصوص شدت بارندگی‌ها هشدار داده شد، نیروهای شهرداری پای کار بودند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.