کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از توهین به هادی نوروزی ناراحت شدیم اما این قهرمانی را به خانواده وی تقدیم می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال حسینی در باره قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم فوتبال اظهار کرد: ازکسب قهرمانی خوشحال هستم و این قهرمانی را به خانواده هادی نوروزی تقدیم می کنم.

وی در باره اینکه برانکو گفته بود، پنالتی پرسپولیس را او بزند و اینکه چرا مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد، اظهار داشت: من گفتم طارمی پنالتی را بزند و در این باره با برانکو صحبت کردم. از سرمربی تیم عذرخواهی‌ کردم اما او گفت مشکلی نیست. طارمی برای کسب عنوان آقای گلی می‌جنگد. 

کاپیتان پرسپولیس در باره اتفاقات رخ داده در سکوهای ورزشگاه و فحاشی هواداران تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران تراکتورسازی را جدا از اینها می‌دانیم زمانی که با ملوان هم به تبریز می‌آمدم با چنین مشکلاتی مواجه بودیم. شرایط هواداران تراکتورسازی فرق می‌کند و معتقدم آنها جدا هستند، امیدوارم این مشکلات حل شود و فوتبالی زیبا ببینیم.

حسینی درباره  فحاشی هواداران به هادی نوروزی خاطرنشان کرد: من هم از این قضیه ناراحت شدم، توهین به هادی همه ما را ناراحت کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
پرسپولیسیا زیاد خودتون خسته نکنین. حقیقت تلخه برادر!
Germany
تیراختورچی
۰۳:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
بنده بعنوان یک تورک تیراختورچی از این قضیه بسیار بسیار نا راحت هستم.

اما دوستان دقت داشته باشید که در ورزشگاه ازادی شعار های ضد قومیتی داده میشود.

ببینید از کجا داره شروع میشه این اختلافا !
Iran (Islamic Republic of)
میقم از تبریز
۰۲:۲۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
ما طرفداران تراکتور هم واقعا ناراحت شدیدم توهین های ک به هادی نوروزی کرداند اینها طرفدار واقعی تراکتور نیستند اینها افراد کمی هستند تا اختلاف قومیتی در کشور ایجاد کنند تا با این کارهای کثیف به هدفشون هس برسند به لطف خدا اون روز را نخواهند دید
آخرین اخبار