مدیرجهاد کشاورزی هشترود با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تمامی بخش ها، گفت: در همین راستا و با اجرای این سیاست ها، تولیدات کشاورزی این شهرستان در سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کریمی اصل در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته همچنین بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده که در این بخش نیز رشد قابل ملاحظه ای داشتیم.
 
وی افزود: یکی از سیاست های جهاد کشاورزی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تغییر الگوی کشت بود که با تلاش همکاران توانستیم گندم با رقم هشترود را روانه بازار کنیم و امروز این رقم گندم در بیشتر نقاط کشور کشت می شود.
 
مدیر جهاد کشاورزی هشترود تصریح کرد: جها کشاورزی به دنبال تکمیل زنجیره تولید در منطقه بوده و در این راستا توجه خود را به توسعه صنایع تبدیلی معطوف کرده است.
 
کریمی اصل تاکید کرد: ظرفیت بالائی در بسته بندی حبوبات و همچنین صنایع تبدیلی محصولات باغی در شهرستان وجود دارد که می توان با جذب سرمایه گذاران، این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.
 
در شهرستان هشترود سالانه حدود 230 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می شود که عمده محصول تولیدی آن گندم است از این رو این شهرستان به انبار غله آذربایجان شرقی شهرت یافته است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.