حجت‌الاسلام آل هاشم در سالگرد شهادت شهید صیادشیرازی:

موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز است و موقعیت کشور ما در منطقه تثبیت شده و سیاست‌های دشمنان شکست خورده است.

موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (چهارشنبه 23 فرودین) در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی طی سخنانی گفت: شهید صیاد شیرازی را می‌توان در ابعاد مختلف معرفی کرد. این شهید بزرگوار نمونه بارزی از نبوغ نظامی، هدایت و فرماندهی و مدیریت جهادی و ولایتمداری بود و ایجاد اتحاد در بین نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی بود.

وی افزود: شهادت یک مفهوم عمیق و بی‌نظیر در ادبیات اسلامی است که تنها در سایه جهاد قابل درک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: شهادت مقام و منزلتی است که علی(ع) آن را پایان دادن به فروغ زندگی در کمال هوشیاری برای رسیدن به هدف والاتر از زندگی دنیا می‌داند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: شهادت عبارت است از سوختن در آتش عشق الهی برای ایجاد زمینه حکومت اسلامی در جهان.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت طلبی برگرفته از کربلا است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند امروز چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند و تمامی نعمت‌هایی که نصیب ملت ما شده به‌خاطر همین شهداست.

آل هاشم ادامه داد: کسی که در دوران معاصر فرهنگ شهادت را زنده کرد حضرت امام خمینی بود که توانست این فرهنگ متعالی را احیاء کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: در مقطعی که دشمنان به کشور ما تاختند، شهدا از کیان کشور دفاع کردند و نهال اسلام را با خون خویش آبیاری کردند و در زمانی که مردم و نظام به آنها نیاز داشتند در مسیر دفاع از کشور دفاع کردند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به شرایط کنونی منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: امروز در سایه مجاهدت و ایثارگری شهدا، موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز و بی‌بدیل است و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری موقعیت کشور ما در منطقه تثبیت شده و سیاست‌های دشمنان شکست خورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار