معین اقتصادی ریگان، فهرج و بم گفت: برنامه ریزی این است که ظرفیت تولید را به 500 هزار دستگاه خودرو برسانیم.

برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در بم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ "شه بخش" معین اقتصادی شهرستان های ریگان، فهرج و بم صبح امروز 23 فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه 3 (شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر) در محل نهاد اقتصاد مقاومتی کرمان اظهار کرد: هدف این است با جلب مشارکت افراد با اولویت مردم بومی، کار را انجام داده و ما حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی افزود: در زمینه تشکیل صندوق های خرد هیچ محدودیتی قائل نشده ایم و هرچه بتوان با کمک مردم محلی کار کرد، پشتیبانی خواهیم کرد و نکته مهم این است که اعتماد مردم جلب شود.

شه بخش تصریح کرد: برای فروش محصولات تولیدی از جمله در کشاورزی، صنایع دستی و ... نیاز به کمک دولت داریم.

وی بیان کرد: دو بیمارستان نیمه تمام در ریگان و فهرج وجود دارد و تکمیل این پروژه ها برای ما اولویت دارد و ماهانه یک میلیارد تومان برای تکمیل کار پرداخت می کنیم و از آقایان قول گرفته ایم تا پایان امسال هر دو بیمارستان تکمیل شود.

معین اقتصادی شهرستان های ریگان، بم و فهرج گفت: ارگ قدیم بم پتانسیل گردشگری بسیار مهمی در منطقه است و امکانات هتلینگ ارگ جدید می تواند این ظرفیت را پشتیبانی کند.

وی با اشاره به فعالیت خودروسازی بم اظهار کرد: برنامه ریزی این است که ظرفیت تولید را به 500 هزار دستگاه خودرو تا سال 1402 برسانیم و براساس برنامه به 25 درصد بازار کشور دست پیدا کنیم.

شه بخش تصریح کرد: تلاش می کنیم براساس برنامه تا سال 99 تولید را به 350 هزار دستگاه و تا 1402 نیز به 500 هزار دستگاه برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها به ویژه در منطقه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: تلاش می کنیم منطقه شرق استان کرمان تبدیل به هاب صادرات خرما بشود و در صورتی که پشتیبانی از محصولات تولیدی و بحث تعیین نرخ را داشته باشیم، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار