هیجان در لیگ یک به اوج خود رسیده است و تیم های بالای جدول رقابت شانه به شانه ای برای لیگ برتری شدن پیش روی خود دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته سی و یکم لیگ آزادگان امروز سه شنبه بیست و دوم فروردین ماه با برگزاری 9 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین این دیدارها گل گهر سیرجان به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود و مس کرمان مقابل خونه به خونه بابل صف آرایی می کند.

سیرجانی ها هفته گذشته با شکست سنگین 5 بر یک مقابل خونه به خونه بابل ضمن اینکه نتوانستند فاصله خودشان را با تیم های دوم و سوم جدول رده بندی حفظ کنند، صدر جدول را هم به سپیدرود تقدیم و به رده دوم سقوط کردند تا در حساس ترین هفته ها دچار لغزش شوند، آنها امروز مقابل پارس جنوبی رده سومی قرار می‌گیرند که با ثبات ترین و یکی از آماده ترین تیم های حاضر در مسابقات است.

شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی 20 هفته است که طعم شکست را نچشیده اند و همین مسئله کار را برای گل گهر سیرجان سخت می‌کند، این دیدار تقابل بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ آزادگان هم هست، گل گهر سیرجان با 43 گل زده بهترین خط حمله و پارس جنوبی با تنها 12 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند، دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود پارس جنوبی جم به پایان رسیده است، این دو تیم امروز سه شنبه 22 فروردین جاری، ساعت 16:30 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان به مصاف هم می رند.

هم اکنون گل گهر سیرجان با 53 امتیاز و تفاضل گل بیشتر در رده ی دوم جدول ایستاده است و پارس جنوبی جم بوشهر نیز با 53 امتیاز در رده ی سوم قرار دارد.

مسی ها نیز در سه هفته گذشته با 2 شکست، روبه رو بوده اند و امروز باید به مصاف خونه به خونه ای برود که هفته گذشته گل گهر را گل باران کرده است.

این دیدار امروز سه‌شنبه 22 فروردین جاری، ساعت 16:30در ورزشگاه امام علی (ع) شهر کرمان انجام می شود.

البته تیم مس کرمان با توجه به بازی های آسانتری که نسبت به تیم های بالاتر از خودش پیش رو دارد، کور سوی امیدی برای لیگ برتری شدن دارد، در حال حاضر مس کرمان با 48 امتیاز در رده پنجم و خونه به خونه بابل با 45 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

شاگردان منصور ابراهیم زاده می‌دانند که باخت در این دیدار، علاوه بر اینکه تمام امید آنها را از بین می‌برد بلکه سبب از دست رفتن جایگاه پنجمی شان هم می‌شود، دیدار رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

از دیگر دیدارهای این هفته می توان به دیدار ملوان بندر انزلی مقابل مس رفسنجان اشاره کرد.

این دیدار امروز سه‌شنبه 22 فروردین جاری، ساعت 16:30در ورزشگاه تختی انزلی انجام می شود.

در حال حاضر ملوان با 53 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و مس رفسنجان با 39 امتیاز جایگاه یازدهم را در اختیار دارد، دیدار رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار